Celní poplatky

U zásilek z jedné země EU do druhé nevznikají celní poplatky.

Na dovážené zboží mezi jinými zeměmi však lze uvalit clo. Poplatky jsou založeny na řadě proměnných, nad kterými nemáme žádnou kontrolu, a proto vám nemůžeme sdělit potenciální poplatky kvůli významným odchylkám od země k zemi. Další informace o celních poplatcích specifických pro vaši zemi vám poskytne místní celní úřad.

Vrácení celního poplatku:

Pokud je za vaši objednávku účtován celní poplatek, můžete kontaktovat zákaznický servis Fruugo a požádat o vrácení peněz. K úspěšnému uplatnění budete muset nejprve zaplatit celní poplatek a doložit doklad o poplatcích

Chcete-li uplatnit nárok, vraťte se o stránku zpět a pomocí našeho interaktivního centra nápovědy odpovězte na několik otázek a začněte.

Pokud objednávku zrušíte a vrátíte a vznikl vám celní poplatek:

Celní poplatky nebudou v tomto případě vráceny, můžete se však obrátit na místní celní úřad, který vám může pomoci při žádosti o vrácení peněz přímo od nich.

Pokud vrátíte zboží za vrácení peněz po vrácení celního poplatku:

Budeme vás moci vrátit pouze do celkové hodnoty vaší původní objednávky, a proto od této refundace odečteme již vrácenou částku celního poplatku. Doklad o vrácení vám poskytneme, pokud chcete od celních úřadů ve vaší zemi požadovat vrácení DPH.

Zpoždění celního odbavení

Celní odbavení je nezbytný postup pro povolení zboží, které je přepravováno do země. Proces obvykle trvá několik minut nebo hodin, ale může trvat déle, pokud je zboží vybráno ke kontrole nebo ve špičkách (tj. Vánoce).

Naše odhadované dodací lhůty nezahrnují celní odbavení.

Předpisy pro import

Některé položky vyžadují pro import do vaší země předpis. V případě, že je to nutné k vydání zásilky, kontaktujte nás a my se vám budeme snažit pomoci. Fruugo za tuto situaci nepřijímá žádnou odpovědnost.