Pokud vaše objednávka ještě nedorazila, zkontrolujte prosím své dodací údaje:
- Odhadovaný termín dodání najdete v e-mailu s potvrzením odeslání.
- Zkontrolujte svůj e-mail s potvrzením o odeslání, abyste se ujistili, že uvedená dodací adresa je správná.
- Pokud byla vaše objednávka odeslána pomocí služby sledovaného doručení, zkontrolujte své e-maily o odeslání, klikněte na odkaz na náš sledovací portál a zkontrolujte stav doručení.
Pokud předpokládané datum dodání vaší objednávky vypršelo a stále jste neobdrželi svou položku, kontaktujte prodejce a informujte jej.
Nejlepší tipy: Před kontaktováním prodejce doporučujeme zkontrolovat u souseda nebo u místní doručovací kanceláře. V některých zemích, jakmile je zásilka předána místním poštovním službám, může být nutné vyzvednout ji na místním sběrném místě.
Chcete-li kontaktovat prodejce, buď:
- Navštivte naše interaktivní centrum nápovědy (kliknutím zpět na stránku) a odpovězte na několik rychlých otázek a odešlete zprávu prodejci přímo nebo
- Přihlaste se ke svému účtu Fruugo, prohlédněte si své objednávky a kliknutím na „Zvýšit dotaz na objednávku“ odešlete zprávu přímo prodejci.
Očekáváme, že naši maloobchodníci vám odpoví do 48 hodin. V přiměřené lhůtě informujte prodejce o zpožděných nebo chybějících objednávkách.
Co když nemám e-mail s potvrzením odeslání?
Je možné, že vaše objednávka ještě nebyla odeslána, pokud vypršelo předpokládané datum odeslání v e-mailu s potvrzením objednávky, použijte prosím naše interaktivní centrum nápovědy nebo se přihlaste ke svému účtu Fruugo, abyste kontaktovali prodejce a zjistili stav své zásilky.
Pokud jste po odhlášení neobdrželi žádné e-maily od společnosti Fruugo, je možné, že jste při placení omylem zadali nesprávnou e-mailovou adresu, použijte prosím naše interaktivní centrum nápovědy, které vás provede potřebnou pomocí k vyřešení této situace.
Co když jsem při placení zadal nesprávnou nebo neúplnou doručovací adresu?
Pro úspěšné doručení je zásadní úplná a přesná adresa. Neúplná nebo nepřesná adresa způsobí buď značné zpoždění, zásilka bude vrácena odesílateli nebo zásilka bude považována za ztracenou. Pošlete zprávu prodejci pomocí našeho centra nápovědy nebo prostřednictvím svého účtu Fruugo co nejdříve se správnými informacemi, abyste zjistili, zda je může opravit kurýrem.
Bohužel nemůžeme přijmout odpovědnost za ztracenou zásilku, pokud zadáte nesprávnou nebo neúplnou adresu, a v takovém případě vám nebude vrácena platba.
Pokud adresa, kterou jste zadali, je stále platná, i když ne vaše adresa: balíček může být doručen na tuto adresu a je vaší odpovědností převzít zboží.
V takovém případě a v případě, že prodejce s radostí zašle vaše zboží na správnou adresu, bude to na vaše náklady. Pokud prodejce neprovede opětovné zaslání zboží, bude vám vrácena cena za zboží.