Pravidla společnosti Fruugo pro právní stížnosti

Tyto zásady se vztahují na stížnosti, oznámení a další sdělení („stížnosti“) třetích stran („vy“) týkající se údajného zneužití platforem Fruugo nebo služeb Fruugo maloobchodníky Fruugo. Zásady je třeba číst ve spojení s našimi podmínkami použití („TOU“) a zásadami ochrany osobních údajů. Odesláním stížnosti (jakýmkoli způsobem) berete na vědomí a souhlasíte s tím, že budete těmito zásadami vázáni.

Jak je uvedeno v TOU, všechny produkty zobrazené na Fruugo prodávají nezávislí maloobchodníci. Nejsme kupujícím ani prodejcem produktů. Poskytujeme platformu a jednáme jako obchodní zástupce maloobchodníků, což maloobchodníkům a zákazníkům umožňuje provádět transakce. Smlouva o dokončení prodeje produktu se uzavírá výhradně mezi zákazníkem a maloobchodníkem. Nejsme smluvní stranou takové smlouvy a nepřebíráme žádnou odpovědnost vyplývající z ní nebo v souvislosti s ní. Nezacházíme, neověřujeme ani jinak nevidíme relevantní produkty a neposkytujeme službu plnění.

Jako renomovaný online maloobchodní agent však bereme právní stížnosti vážně. Integrita našeho tržiště je pro naše podnikání a všechny naše partnery nesmírně důležité. Proto jsme implementovali tyto zásady, které se vztahují (bez omezení) na stížnosti třetích stran týkající se údajného prodejce Fruugo:

• porušování práv duševního vlastnictví;
• porušení smluvních ujednání;
• regulační záležitosti a další zákonné povinnosti; a
• další porušení mimosmluvních a nestatutárních zákonných povinností, např. v deliktu nebo spravedlnosti.

1. Oznámení

Všechny stížnosti na duševní vlastnictví by měly být zaslány našemu právnímu týmu prostřednictvím níže uvedených speciálních formulářů. To pomůže zajistit, že se vaší stížnosti dostane včasné pozornosti. Fruugo si vyhrazuje právo nereagovat na stížnost, která není odeslána prostřednictvím správného formuláře, a časový plán uvedený v části 4 níže se nebude vztahovat na žádnou stížnost zaslanou nám v rozporu s touto částí 1. Ujistěte se prosím, že své obavy nahlásíte Fruugo prostřednictvím příslušného formuláře níže:

Chcete-li jako vlastník práv nahlásit údajné porušení práv, použijte prosím následující formulář:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfB5xSSKqcgFH1zmMdteLLw8z1zcWWCS7p_ezl-HxMCkAkklQ/viewform

Chcete-li nahlásit údajné porušení jako zástupce jednající jménem vlastníka práv, použijte prosím následující formulář:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc1Ss8m2RlUD-IripCtKpFM44r3HIzmU-IHYlJzIwgqhv6ySQ/viewform

Chcete-li nahlásit porušení jménem vládního nebo regulačního orgánu, použijte prosím následující formulář:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe9_m_8kjyobFrSQsT67iNTjUJCgr76jQ_aY0qaZXUgadIBKw/viewform

2. Obsah stížnosti

Vaše stížnost musí obsahovat všechny informace a důkazy, které jsou přiměřeně nezbytné pro to, abychom my a dotčený maloobchodník porozuměli stížnosti a legálně odůvodnili stížnost. Tím máme na mysli, že stížnost by měla obsahovat (alespoň) jasné vysvětlení příslušných zákonných práv, důvodů a / nebo odpovědností a veškerých právních předpisů, na které se spoléhá; skutečnosti, které přiměřeně podporují vaše tvrzení, že došlo k porušení zákona; informace o výpisu na Fruugo, včetně odkazů na údajné produkty porušující autorská práva; čísla ochranných známek, pokud existují; ovlivněné jurisdikce a další relevantní informace, které nám pomohou při vyřizování vaší stížnosti co nejefektivněji.

Neposkytujte prosím nepřiměřené, irelevantní a / nebo nejasné dokumenty nebo informace, protože by nás to zdrželo při vyřizování vaší stížnosti. Vyhrazujeme si právo odmítnout jakoukoli nejasnou nebo zbytečně dlouhou stížnost (jako vodítko by vysvětlení nemělo být delší než 3 stránky A4 (tento limit vylučuje důkazy)).

Veškeré informace a dokumenty, které nám poskytnete, by měly být v angličtině nebo přeloženy do angličtiny, protože náš právní tým sídlí výhradně v naší centrále ve Velké Británii.

Vyhrazujeme si právo nepodniknout žádné kroky, dokud nedodržíte tuto část zásad.

3. Informace, které nám byly poskytnuty

V naší pozici platformy a obchodního zástupce jménem maloobchodníků ve společnosti Fruugo jsme povinni předat tomuto maloobchodníkovi podrobnosti stížnosti, která se týká maloobchodníka. Podáním stížnosti souhlasíte s tím, abychom tak učinili, a se zpracováním veškerých osobních údajů nezbytných pro tento účel.

Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že v důsledku odeslání stížnosti vás může kontaktovat dotčený prodejce (prodejci), který může chtít stížnost projednat nebo podat námitku. Souhlasíte s tím, že budete jednat konstruktivně a v dobré víře s příslušným maloobchodníkem (maloobchodníky) a neprodleně nás informujete o výsledku příslušné diskuse nebo sporu. Souhlasíte také s tím, že společnost Fruugo nebude odpovědná za žádné právní nebo finanční důsledky nebo jakékoli škody, které by vám způsobily v důsledku nebo v souvislosti s takovými diskusemi nebo spory.

4. Časové osy

Snažíme se poskytnout první odpověď na stížnost do tří pracovních dnů, vyhrazujeme si však právo změnit tuto časovou osu bez předchozího upozornění. Náš právní tým má omezené zdroje a musí upřednostňovat, zejména v rušných obdobích.

V souvislosti s jakoukoli následnou komunikací s vámi odpovíme, jakmile to bude rozumně proveditelné, s přihlédnutím k kapacitě našeho právního týmu a potřebě upřednostnit nejnaléhavější stížnosti.

Pokud se domníváte, že je vaše stížnost naléhavá, označte to na své stížnosti jasně a připojte vysvětlení důvodů (například pokud existuje vážné riziko újmy pro širokou veřejnost).

5. Naše odpověď

Pokud dodržíte tyto zásady, podnikneme v přiměřené lhůtě jakékoli kroky, které považujeme za právně odůvodněné a za daných okolností nezbytné. Naše odpověď může (ale nemusí) zahrnovat pozastavení nebo zastavení šíření příslušných výpisů v některých nebo všech jurisdikcích, upozornění maloobchodníků na problém a spojení s vámi s příslušnými prodejci k vyřešení problému a / nebo vás bude informovat o provedené akci.

Jakákoli taková opatření budou přijata podle našeho absolutního uvážení a nejsme povinni podniknout žádné kroky pouze v důsledku toho, že nám podáte stížnost. Nezastupujeme ani nezaručujeme, že jakékoli kroky, které podnikneme, budou účinné, ať už dočasně nebo trvale, při dosahování jakéhokoli cíle a nebudeme povinni průběžně sledovat nebo jinak kontrolovat účinnost a / nebo dodržování jakékoli kroky, které můžeme podniknout.

Dále si vyhrazujeme právo obnovit seznam produktů a / nebo maloobchodníky bez předchozího upozornění, pokud nebyl v souladu s částí 2 nebo jiným způsobem odůvodněn právní základ příslušné stížnosti.

6. Obecné

Tyto zásady se řídí anglickým právem a vy se tímto neodvolatelně podrobujete výlučné jurisdikci soudů Anglie a Walesu ve vztahu ke sporům týkajícím se těchto zásad a právům a povinnostem ve vztahu k těmto zásadám (včetně mimosmluvních práv). nebo závazky). Zjistí-li některý prvek politiky soud s příslušnou jurisdikcí jako neplatný nebo nevymahatelný, souhlasíte přesto, že soud by se měl snažit uskutečnit záměry stran podle této politiky a zbývající prvky politiky zůstanou v platnosti plná síla a účinek.