Zabezpečení plateb
Abychom vaši platbu mohli bezpečně a bezpečně zpracovat během procesu online platby, používáme řadu špičkových platebních řešení v oboru. Tato platební řešení a naše vlastní pokladní systémy využívají silné šifrování, nejnovější nástroje pro zabezpečení a prevenci podvodů a jsou kompatibilní s PCI-DSS, takže si můžete být jisti, že platby jsou vždy bezpečné a osobní údaje nikdy nebudou ohroženy.
Platební metody
Fruugo přijímá různé způsoby platby v závislosti na zemi, ze které nakupujete. Přijaté metody se zobrazí na stránkách produktu při procházení a v pokladně.
Tyto zahrnují:
- Paypal
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Klarna
- Apple Pay
- Google Pay
- Mobilepay
- iDEAL
- Afterpay
- Clearpay
- BLIK
- Discover
- Diners
- Bancontract Mobile
- Trustly
- Sofort
- Cartes Bancaires
- Online Banking PL
- Alipay
- China Union Pay
- JCB
Pokusíme se provést platbu, když je vaše objednávka provedena, v takovém případě obdržíte číslo objednávky a e-mailové potvrzení okamžitě. Za určitých okolností však může být platba autorizována až do provedení dalších bezpečnostních kontrol, v takovém případě vám bude po schválení a vypořádání platby (obvykle do 24 hodin) zaslán e-mail s potvrzením objednávky.
Vezměte prosím na vědomí, že pokud k platbě za svou objednávku používáte Multibanco a je nutné zpracovat vrácení peněz, nemůžeme to zpracovat pomocí původní platební metody. Pokud je to váš případ, bude s vámi kontaktován člen našeho týmu za účelem zpracování alternativní platební metodou.
Problémy s platbami a odmítnuté platby
Nejsme schopni zveřejnit žádné konkrétní informace týkající se odmítnutých plateb. Obecné důvody poklesu by byly následující;
- Karta s prošlou platností
- Neplatné číslo karty
- Ověření 3D Secure se nezdařilo
- Nedostatečné finanční prostředky
- CVC odmítnuto
- Omezená karta
- AVS odmítnuto (údaje o fakturační adrese, které zákazník zadal, jsou nesprávné)
Pokud narazíte na problém se zamítnutou platbou, doporučujeme vám kontaktovat přímo vašeho vybraného poskytovatele platebních metod. Tady je několik užitečných podrobností pro Klarnu a PayPal:
Klarna Služby zákazníkům
Mezinárodní: +44 (0) 20 300 50833 Mezinárodní: +44 (0) 808 189 3333
PayPal Služby zákazníkům
Mezinárodní: +44 (0) 800 358 7911
https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy
Přijetí vaší objednávky
K přijetí vaší objednávky dojde až poté, co prodejce odešle vaše zboží. Zpracování vaší platby a potvrzení vaší objednávky nepředstavuje právně závaznou smlouvu. Před odesláním zboží má společnost Fruugo a / nebo prodejce právo z jakéhokoli důvodu vaši objednávku odmítnout.