Získejte více informací o platbách

Zabezpečení plateb

Abychom vaši platbu mohli bezpečně a bezpečně zpracovat během procesu online platby, používáme řadu špičkových platebních řešení v oboru. Tato platební řešení a naše vlastní pokladní systémy využívají silné šifrování, nejnovější nástroje pro zabezpečení a prevenci podvodů a jsou kompatibilní s PCI-DSS, takže si můžete být jisti, že platby jsou vždy bezpečné a osobní údaje nikdy nebudou ohroženy.

Platební metody

Fruugo přijímá různé způsoby platby v závislosti na zemi, ze které nakupujete. Přijaté metody se zobrazí na stránkách produktu při procházení a v pokladně.

Tyto zahrnují:

  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Mobilepay
  • iDEAL
  • Afterpay
  • Clearpay
  • BLIK
  • Discover
  • Diners
  • Bancontract Mobile
  • Trustly
  • Sofort
  • Cartes Bancaires
  • Online Banking PL
  • Alipay
  • China Union Pay
  • JCB

Pokusíme se provést platbu, když je vaše objednávka provedena, v takovém případě obdržíte číslo objednávky a e-mailové potvrzení okamžitě. Za určitých okolností však může být platba autorizována až do provedení dalších bezpečnostních kontrol, v takovém případě vám bude po schválení a vypořádání platby (obvykle do 24 hodin) zaslán e-mail s potvrzením objednávky.

Vezměte prosím na vědomí, že pokud k platbě za svou objednávku používáte Multibanco a je nutné zpracovat vrácení peněz, nemůžeme to zpracovat pomocí původní platební metody. Pokud je to váš případ, bude s vámi kontaktován člen našeho týmu za účelem zpracování alternativní platební metodou.

Problémy s platbami a odmítnuté platby

Nejsme schopni zveřejnit žádné konkrétní informace týkající se odmítnutých plateb. Obecné důvody poklesu by byly následující;

  • Karta s prošlou platností
  • Neplatné číslo karty
  • Ověření 3D Secure se nezdařilo
  • Nedostatečné finanční prostředky
  • CVC odmítnuto
  • Omezená karta
  • AVS odmítnuto (údaje o fakturační adrese, které zákazník zadal, jsou nesprávné)

Pokud narazíte na problém se zamítnutou platbou, doporučujeme vám kontaktovat přímo vašeho vybraného poskytovatele platebních metod. Tady je několik užitečných podrobností pro Klarnu a PayPal:

Klarna Služby zákazníkům

Mezinárodní: +44 (0) 20 300 50833 Mezinárodní: +44 (0) 808 189 3333

customer.service@klarna.co.uk 

PayPal Služby zákazníkům

Mezinárodní: +44 (0) 800 358 7911

https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy

Přijetí vaší objednávky

K přijetí vaší objednávky dojde až poté, co prodejce odešle vaše zboží. Zpracování vaší platby a potvrzení vaší objednávky nepředstavuje právně závaznou smlouvu. Před odesláním zboží má společnost Fruugo a / nebo prodejce právo z jakéhokoli důvodu vaši objednávku odmítnout.