Najděte můj potvrzovací e-mail

Na e-mailovou adresu, kterou zadáte při placení, zašleme následující e-maily:

  1. E-mail s objednávkou „Děkuji“ - tento e-mail je odeslán okamžitě, aby se potvrdilo přijetí vaší objednávky a poskytlo referenční číslo objednávky.
  2. E-mail s potvrzením objednávky - tento e-mail se odešle, když prodejce potvrdí, že je schopen přijmout vaši objednávku, a proces plnění začal. Pokud jste nakupovali od různých maloobchodníků v rámci našeho tržiště, obdržíte samostatná potvrzení pro každou část objednávky.
  3. E-mail s objednávkou „Odesláno“ - tento e-mail je odeslán, když prodejce odešle vaše položky. Pokud jste nakupovali od různých maloobchodníků v rámci našeho tržiště, obdržíte samostatná oznámení o zásilce pro každou část objednávky.
  4. E-mail s aktualizací zásilky - tento e-mail obsahuje podrobnosti o vašich informacích o sledování zásilky. Upozorňujeme, že se odesílá pouze u objednávek odeslaných na sledovanou službu. Pokud jste se rozhodli pro standardní službu, neobdržíte aktualizaci zaslání.


Přestože máme zavedeny kontroly ověření e-mailu, abychom omezili pravděpodobnost náhodného zadání neplatných / nesprávných údajů při placení, dochází k chybám a pokud jste neobdrželi první e-mail, mohlo dojít k tomu.

Navrhujeme, abyste:

  • Zkontrolujte složku spamu nebo nevyžádané pošty v e-mailech.
  • Zkontrolujte karty Sociální sítě a Propagace (pouze Gmail).
  • Poté přidejte no-reply@fruugo.com do svého adresáře nebo bezpečného seznamu.


Pokud stále nemůžete najít e-mail s poděkováním:

Navštivte naše interaktivní centrum nápovědy (kliknutím zpět na stránku) a odpovězte na několik rychlých otázek, abyste získali pomoc od našeho týmu zákaznických služeb. Nepokoušejte se zadat další objednávku, dokud vám nepomůžeme dospět k závěru, že první objednávka byla neúspěšná.