Vrácení, vrácení peněz a výměna

Vrací se

Pokud nejste z jakéhokoli důvodu spokojeni, můžete svou objednávku nebo jakoukoli část své objednávky vrátit a získat plnou náhradu.

Svůj návrat musíte zaregistrovat do 14 dnů od přijetí objednávky a odeslat zboží zpět prodejci podle jeho pokynů bez zbytečného odkladu, v každém případě nejpozději do 14 dnů od registrace vašeho vrácení.

Pokud jste si objednali produkty od různých maloobchodníků, musíte postupovat podle pokynů pro vracení zboží pro každého maloobchodníka zvlášť.


Spuštění procesu vrácení:

  1. Pokud byly do vašeho balíčku zahrnuty informace o vrácení, postupujte podle těchto pokynů a vraťte balíček přímo prodejci. Není třeba nás informovat o vašem přání vrátit objednávku, pokud máte potřebné podrobnosti.
  2. Pokud ne, navštivte naše centrum nápovědy (kliknutím zpět na stránku) a odpovězte na několik rychlých interaktivních otázek, abyste obdrželi formulář pro vrácení s konkrétními pokyny.


Důležitá poznámka: Všechny objednávky musí být vráceny přímo prodejci. Prosím nevracejte žádné položky do centrály společnosti Fruugo. Nepřijímáme odpovědnost za jakékoli zboží vrácené přímo společnosti Fruugo.

Na vrácení se vztahují stejné výjimky jako na právo na odstoupení od smlouvy.  Vezměte prosím na vědomí, že následující zboží nelze vrátit:

  • Zboží, které je jasně personalizované nebo vyrobené podle vašich specifikací.
  • Zboží, které se může rychle poškodit, např. Čerstvé ovoce, čerstvé květiny.
  • Zboží s ohledem na ochranu zdraví nebo hygienu, pokud je otevřeno, např. make-up, spodní prádlo, propíchnuté šperky.
  • Zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačový software, pokud jsou otevřeny.
  • Noviny, periodika a časopisy.


Dodatečné informace:

  • Vrácené zboží musí být v prodejním stavu.
  • Vrácené zboží musí být nenošené / nepoužité s originálními štítky a obalem.
  • Zboží by mělo být zabaleno tak, aby zboží i značkové balení (pokud existuje) nebyly při přepravě poškozeny. Fruugo a naši prodejci nepřijímají odpovědnost za zboží poškozené při přepravě.
  • Jste odpovědni za náklady na vrácení poštovného, ​​pokud nedojde k poškození nebo poškození zboží.
  • Pokud vracíte všechny produkty od konkrétního prodejce, vrátíme vám původní náklady na dopravu. Pokud jste upgradovali na expresní doručení, vrátíme vám pouze náklady na standardní doručení.
  • Pokud jste zakoupili od více maloobchodníků, zašlete zboží každému prodejci samostatně.
  • Důrazně doporučujeme používat sledovanou poštovní službu (s pojištěním, kde je to vhodné pro hodnotu zboží), uchovat si doklad o poštovném. Fruugo a naši prodejci nepřijímají odpovědnost za zboží ztracené při zpětném přepravě.
  • Pokud je vrácená položka zasílána do zahraničí, označte ji jako „VRÁCENÉ ZBOŽÍ“, abyste zabránili tomu, že by prodejci při přijetí vašeho vrácení vznikly jakékoli celní poplatky.


Pokud je vrácena objednávka, která nesplňuje tyto podmínky, může být váš návrat odmítnut a vrácen vám nebo vám může být nabídnuta snížená refundace.


Poškozené nebo vadné zboží

Pokud vaše objednávka dorazila poškozená nebo máte problémy se zakoupeným produktem, co nejdříve se obraťte na prodejce

  1. Návštěva našeho centra nápovědy (kliknutím zpět na stránku) a zodpovězení několika rychlých interaktivních otázek.

Poznámka: Většina prodejců bude potřebovat obrázek nebo video zobrazující poškození, závadu nebo nesprávnou obdrženou položku, aby mohli poskytnout řešení. Nejběžnější řešení řešení problémů týkajících se poškozeného nebo vadného zboží jsou:

  • Maloobchodník může být schopen poskytnout náhradu.
  • Prodejce může nabídnout slevu, aby zboží zůstalo bez drobného poškození.

Pokud prodejce nemůže zboží vyměnit a nepřejete si přijmout slevu, můžete objednávku zrušit a vrátit zboží za účelem vrácení peněz. Někteří prodejci mohou nabídnout vyzvednutí zboží. Někteří prodejci vám za tímto účelem poskytnou štítek s bezplatným vrácením. Pokud však prodejce není schopen zboží vyzvednout nebo poskytnout štítek s bezplatným vrácením, vrátí vám přiměřené náklady na vrácení poštovného, jakmile mu poskytnete kopii potvrzení o vrácení.


Refusing delivery

If you refuse to accept delivery of all or part of your order (where the products or packaging do not appear to be damaged or defective) any fees and charges incurred by the retailer due to a package being refused may be deducted from your merchandise refund. The same will apply if the tracking states that delivery has been attempted and the item is awaiting collection from a postal depot, and that item is not collected and returned to the sender. 

Refunds 

  • You will be refunded within 14 days of the retailer receiving back the goods.
  • Where a retailer has offered to collect the goods, you will be refunded within 14 days of cancelling your contract.
  • You will receive an email once the products reach the retailer and are accepted for return.
  • Refunds will be issued to the same means of payment initially used to purchase the goods. It is not possible to refund some bank transfer payment types, such as Multibanco, please contact us for help.
  • Refunds usually take between 1 – 5 business days to show in your account, depending on the payment method used. 

Exchanges 

Unfortunately we are unable to exchange items, please follow the returns process using the information above.